Daily Archives: 28 febrero, 2023

TDAH e Dislexia

Algúns alumnos/as teñen Dislexia e TDAH. Estudos nos falan que a prevalencia do TDAH con dislexia asociada e dun 39% mentres que a dislexia cun TDAH é un 33%. Ademáis un 60% de personas con TDAH presentan alteracións na escritura coa magnitude suficiente como para ser consideradas como Trastorno Específico da Escritura. Por todo iso é moi importante ter un bo diagnóstico para poder traballar na nosa aula as dificultades na linguaxe ( oral e escrita ) . Hoxe, na aula de AL, estivemos a intervir no acceso ao léxico, na semántica e na morfosintaxe ( oral) cun novo xogo moi interesante, posto que algunhas veces as actividades de lectoescritura resultan pouco motivadoras para este perfil de alumnado. Con este xogo chamado Qué ves? , o alumnado ten que recuperar o léxico e enteder o seu significado para logo respostar cun Si ou Non ao compañeiro/a. Por outra banda o compañeiro/as ten que facer as preguntas adoitadas para conseguir adiviñar e evocar o termo. Os obxectivos principais a conseguir con dita intervención son son traballar a linguística a intelixencia interpersonal, as habilidades sociais, a intelixencia naturalista e as funcións executivas. Como vedes tamén serve de recurso na casa como xogo educativo e familiar.