Monthly Archives: marzo 2023

ACOGES+

Programa pionero de Acogimiento Familiar de ALDEAS INFANTILES SOS, llamado ACOGES+.   

Creemos que vuestras familias pueden estar interesadas en dar una oportunidad a niños, niñas y adolescentes que, por diversas razones, no pueden crecer junto a su familia biológica y necesitan encontrar a una familia de acogida que les brinde la oportunidad de crecer en un hogar cálido, estable y seguro, y que les ayude a reconstruir su historia para que puedan vivir de una forma positiva, amable y feliz.   

El Programa Acoges+ está financiado por el Ministerio de Asuntos Sociales y Agenda 2030 con fondos de la Unión Europea, y nos gustaría mucho poder incorporar el nombre de vuestro colegio dentro del informe de organismos colaboradores en su difusión a potenciales familias acogedoras.   

  • Enviamos en documentos adjunto el folleto informativo del Programa para conocerlo en mayor profundidad y podáis difundirlo a través de los canales de difusión que consideréis más adecuados.    
  • Podéis encontrar más información en nuestra web www.casaconfamilia.com y www.aldeasinfantiles.es y si lo valoráis conveniente, podáis colgar la página en vuestra web o difundirla en los canales que valoréis más pertinentes.    

CANTIGA 100

Cousiñas varias antes da chegada da Pascua

Estas semanas estivemos a traballar bastante na área Léxico-Semántica ( vocabulario e significado) e a Morfosintaxe ( relación das palabras para formas oracións). Elaboramos oracións con recortes, e creamos oracións con imaxes e ordes dadas. En moitas ocasións o alumnado elabora oracións moi sinxelas con verbos copulativos e con léxico reducido polo que o traballo de morfosintaxe é un elemento esencial para a posterior elaboración de redaccións, contos, pequenos textos, etc. Ao comezo , a actividade de recorte-puzzle parece algo con certa dificultade pero posteriormente o alumnado vai buscando estratexias coma os puntos finais, as maiúsculas , as concordancias … para facer oracións correctas e con sentido. ( Posteriormente a complicamos poñendo en Pasado e Futuro para traballar os tempos verbais ). Na outra actividade con imaxes lles é moi sinxelo a creación de oracións mediante a instrucción e imaxes dadas. Por outro lado tamén estivemos a facer comprensión lectora. Como sabemos a comprensión lectora afecta a todas as asignaturas ( Qué importante é comprender o que se lee!) . Por iso decidimos aplicala sobre problemas matemáticos , suliñando os datos, anotandoos, poñendo o que piden e realizando a tarefa . Todo isto realízase mediante AUTOINSTRUCCIÓNS. Aquí vos quedan algunhas imaxes das actividades, saúdos .

Semántica e Morfosintaxe ( traballo con imaxes e instrucción)
Comprensión lectora de problemas matemáticos mediante autoinstruccións

Día das artes galegas

O vindeiro 1 de abril conmemórase o DÍA DAS ARTES GALEGAS, dedicado ao trobador Martín Códax.
Na entrada do colexio preparouse un espazo para retrotraernos á época medieval.


Durante o xoves 30 e venres 31 de marzo levároanse a cabo diversas actividades que foron desde un concerto didáctico a cargo do grupo MENESTREIS ata a escenificación de cantigas medievais por parte do alumnado de quinto e sexto.


Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Unha gran actuación

EspazoFamilias: Xornadas da Mellora da Comunicación Familiar

Atendidas as propostas de mellora recollidas en edicións anteriores, este ano, a nosa intención é darlle voz ás familias e facilitar o diálogo entre os participantes. https://espazofamilias.org/

Anabel Mosquera conducirá durante tres xornadas un tempo de conversa no que poder compartir inquedanzas, dúbidas e experiencias en torno a gran tarefa que temos como pais de escoitar aos nosos fillos e fillas e facermos escoitar.

Introdúcese tamén outra novidade que consideramos moi enriquecedora para a comunicación familiar, incluír á rapazada como parte fundamental destas xornadas. programando actividades paralelas, pero en torno ás mesmas temáticas, para todos os membros da unidade familiar.

As sesións estarán a cargo de:

Anabel Mosquera, pedagoga, formadora e experta en adiccións

Nais, pais, titores e adultos a cargo de menores

Xaime Bello (Proxecto Turbina)

Adolescentes a partir de 13 anos

Alba Pérez (Educadora Social)

Rapaces e rapazas de 8 a 12 anos

Para os máis pequenos(de 3 a 7 anos) haberá servizo de canguraxe que podedes reservar no seguinte enlace:

https://espazofamilias.org/reserva

As demais actividades non precisan de reserva.

Datas: 22 marzo, 12 e 26 abril

Hora: 18.00h

Lugar: Centro Social de Boiro

Animámosvos a participar!!!

Día da Muller e aprendizaxe multisensorial

O 8M foi o día da Muller, e na aula de AL estivemos a conmemorar esta data con oracións que recollen agradecementos ás mulleres das familias do alumnado. Con esta actividade reflexionaron sobre todo o que fan as mulleres das suas casas e tamén traballaron a morfosintaxe e motricidade fina. Ao final quedounos un colgador moi xeitosiño o cal levaron de regalo para as suas nais, avoas … Tamén nesta semana fomos un pouco fozóns e andivemos a mancharnos coa escuma de afeitar. Os procesos da aprendizaxe non son iguais para todo o alumnado, e na nosa man ,como especialistas, está axudarlles e adaptar os materiais buscando estratexias para asentar dita aprendizaxe. O proceso alfabético é un dos 5 procesos que interveñen na lectura por iso, e moi importante co alumnado coñeza a relación dos sons coas letras e sepa manipular mentalmente con eles. E….. qué mellor maneira de pintar na escuma á vez que xogamos coas bocas ( as de hoxe saironlle carie en forma de letra :)?

Baia Radio Música 15

Alumnado de 6ºA curso 22/23, CEIP Santa Baia

Baia Radio Música 14

Alumnado 5ºC curso 22/23, CEIP Santa Baia