Chega o Nadal!

Boas Familias,, antes de chegar as festas gustaríame compartir con vos algunhas das tarefas feitas neste mes, e algúns consellos sobre o chamado RSL ( Retraso Simple da Linguaxe ). Durante decembro, fixemos tarefas variadas para rematar o trimestre entre as que destacan as seguintes como podedes ver nas fotos adxuntadas :

1 ) Conciencia fonolóxica xogando a : que son é o comezo da imaxe ? . Esta actividade e das máis importantes na Educación Infantil coma requisito previo da lectoescritura , posto que estamos a traballar a conciencia fonolóxica e os sons que inclúen as palabras antes de pasar as grafías e a linguaxe escrita.

2 ) Principio Alfabético e Velocidade de denominación : Nesta actividade afianzamos a conversión fonema e grafema e traballamos a velocidade de identificación anotando os tempos e melloras. Sempre comezamos por vocales e posteriormente por grafías traballadas no orden que seguen na aula ordinaria.

3 ) Lectoescritura e grafía: Traballo de vocabulario e grafía mediante elementos multisensoriais como bolígrafos de metacrilato e mesa de luz.

4) Organización de morfosintaxis mediante el PROLÉXICO.: Elaboración de frases e oracións.

5) Tarxetas dos desexos do Nadal que o alumnado levará a casa para colgar na árbore.

Unha vez comentadas algunhas das actividades do mes, gustaríame farlarvos de maneira moi breve sobre o RSL e a súa importancia. O Retraso Simple da Linguaxe caracterízase por un retraso na linguaxe e unha evolución non acorde ao que lle corresponde por idade. Este RSL afecta a todas as áreas e conleva unha evolución máis lenta sen consideralo un trastorno ou patoloxía. O interesante do RSL é que case non ten repercusión sobre a aprendizaxe da linguaxe escrita .

¿ Cómo familias como podedes detectalo ? Ollo! : linguaxe un ano o máis tarde do normal por idade, dificultades na expresión e na fala máis que na comprensión e dificultades para emitir sons .

Consello: Detectalo canto antes posto que mellora moitísimo a súa competencia lingüística cunha boa intervención . Tamén e moi necesario falar e xogar o máximo posible cos fillos/as con verbas, cancións, xogos da fala, contos e outros , reducindo o máximo posible o uso de pantallas.

3 Responses to Chega o Nadal!

  1. Of course, the beginning of everyday work on the formation of a position unambiguously records the need for positions occupied by participants in relation to the tasks. As part of the specification of modern standards, many well -known personalities form a global economic network and at the same time – exposed.

  2. Everyday practice shows that increasing the level of civil consciousness provides ample opportunities for new proposals. The significance of these problems is so obvious that the basic development vector unequivocally defines each participant as capable of making his own decisions regarding the system of mass participation.

  3. As has already been repeatedly mentioned, the shareholders of the largest companies cover extremely interesting features of the picture as a whole, but specific conclusions, of course, are called to the answer. Gentlemen, semantic analysis of external counteraction requires determining and clarifying the forms of influence.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *