Rematamos outubro e chea novembro o mes do Samaín e as castañas!

Boas familias! Durante estos días estiven a traballar algo de Samaín , pero non é ata a semana cando nos poremos a tope co tema e actividades relacionadas. Polo demáis como vedes nas fotos estivemos a xogar coas imaxes terroríficas e aprender vocabulario para posteriormente facer oracións ( non frases ) . Cando fago esta actividade co alumnado intento eliminar o verbo » ser ou estar» posto que a maioría so recurren a ditos verbos. ( Non vexades como lles custa cando bloqueo esos verbos ; ( ). Como vedes , traballamos a sílaba tónica e a acentuación mediante «minichuletas- visuais feitas» que lles serven de apoio nun principio ata que as van interiorizando ( créedeme que funcionan e é mellor deixarllas nun principio e logo ir eliminandoas pouco a pouco). A sílaba tónica parece unha chorrada pero é moi interesante , posto que nos permite marcar a entonación e golpe da palabra para pronunciala na lectura e identificar a sílaba forte para logo saber onde vai a acentuación . Vamos… que a sílaba tónica , parece unha actividade sinxela pero nada diso xa que moito alumnado con dificultades na linguaxe non a distinguen. Así que un bo exercicio nos tempos mortos do coche ou na casa, é xogar a marcar a sílaba tónica, separar sílabas ou xogar ás rimas posto que todo iso contribúe a conciencia fonolóxica tan importante na linguaxe e nas bases da lectoescritura. A maiores con algún do alumnado de infantil estivemos a adquirir novo vocabulario básico do seu día a día e a categorizar por cores ou familias léxicas. Como vedes na última imaxe , este ano teño unha nova mano-mickey-antena guía e non vexades o que lles gusta utilizala como se eles mismos foran os docentes ( comentoo porque a veredes aparecer en varias fotos para sinalar, marcar ritmos, marcas os fonemas, sinalar partes na boca , etc.) . Saúdos terroríficos e vémonos a semana seguinte co Samaín!

Seguimos con Samaín e a importancia da sílaba tónica e a acentuación.
Morfosintaxe: Elaboramos oración que non frases, a través de imaxes raras ou divertidas.
Semellanzas de categoría – concepto

Vocabulario básico infantil

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *