Accesibilidade cognitiva

Por que hai tantos debuxos polo centro? Cremos necesario que toda a información en canto a organización, espazos e actividades sexa accesible, é dicir que chegue ao conxunto da comunidade educativa. Favorecendo con esta medida a inclusión no contexto escolar. A seguinte definición  esta collida do documento “Pictografiar un centro educativo” aloxado en https://aulaabierta.arasaac.org/pictografiar-un-centro,define a ACCESIBILIDADE COGNITIVA, razón pola que hai tantos debuxos – pictogramas polo cole.

Se considerades necesario máis información gráfica nalgún punto, encantaríanos que nolo fixerades saber.

One Response to Accesibilidade cognitiva

  1. Trichlormethiazide; 2H 1, 2, 4 Benzothiadiazine 7 sulfonamide, 6 chloro 3 dichloromethyl 3, 4 dihydro 1, 1 dioxide; aquazide; 6 chloro 3 dichloromethyl 3, 4 dihydro 1, 2, 4 benzothiadiazine 7 sulfonamide 1, 1; 6 chloro 3 dichloromethyl 3, 4 dihydro 7 sulfamoyl 1, 2, 4benzothiadiazine 1, 1 dioxide; 6 chloro 3 dichloromethyl 7 sulfamoyl 3, 4dihydro 1, 2, 4 benzothiadiazine 1, 1 dioxide; 3dichloromethylhydrochlorothiazide; diurese; esmarin; eurinol; fluitran; flutra; gangesol; hydrotrichlorothiazide; metahydrin; methahydrin; naqua; naquasone; salurin wadel; triazide; trichlordiuride; trichlormethazide; trichloromethiazide; trichloromethylhydrochlorothiazide; triflumen; 2H 1, 2, 4 Benzothiadiazine 7 sulfonamide, 6 chloro 3 dichloromethyl 3, 4 dihydro 1, 1 dioxide; 3 dichloromethylhydrochlorothiazide; 6 chloro 3 dichloromethyl 3, 4 dihydro 1, 2, 4 benzothiadiazine 7 sulfonamide 1, 1 dioxide; 6 chloro 3 dichloromethyl 3, 4 dihydro 7 sulfamoyl 1, 2, 4 benzothiadiazine 1, 1 dioxide; 6 chloro 3 dichloromethyl 7 sulfamoyl 3, 4 dihydro 1, 2, 4 benzothiadiazine 1, 1 dioxide dapoxetina generico

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *